You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ג' - צפו בשער מניצחון עמישב בדרבי
צבעו את העיר בירוק. שחקני עמישב חוגגים בסיום (צילום מטעם הקבוצה)

נערים ג' - צפו בשער מניצחון עמישב בדרבי

דרג 1 - מחזור 16: קבוצת "צו פיוס" של מכבי עמישב התייצבה למשחק הדרבי מול הפועל פ"ת עם הרבה אמונה וביטחון ובאה על שכרה עם ניצחון 1:2

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

שלושה משחקים נערכו אתמול בליגה הבכירה של שנתון נערים ג', כשהמרכזי והפיקנטי שבהם ויש יגידו במחזור כולו, נערך במגרש סירקין בפ"ת והוא הפגיש למשחק דרבי את הפועל פ"ת ואת קבוצת "צו פיוס" מכבי עמישב, שהתייצבה למשחק עם מאזן נחות מזה של יריבתה העירונית בכחול, אך לא נתנה לנתון הזה להשפיע עליה לרעה, ההיפך הוא הנכון: עמישב האמינה, עבדה קשה ובאה על שכרה עם ניצחון 1:2.

בדקה ה-16 כדור חוזר שנהדף מחומת שחקני הפועל פ"ת לבעיטה חופשית, הגיע לאיתי פיינגולד, שבעט מכ-18  מטרים לפינה הרחוקה והעלה את עמישב ליתרון 0:1.

בדקה ה-30 התקפה מהירה של עמישב סללה את הדרך להכפלת היתרון. הגבהת כדור מרגלו של נדב לאלו מצאה את ראשו של עמיחי אספה - שנגח לרשת מתוך הרחבה וקבע את תוצאת המחצית הראשונה - 0:2 לזכות עמישב.

ניסיונותיה של הפועל פ"ת במחצית השניה לכבוש שער נשאו פרי בדקה ה-70. הגבהת כדור חופשי מכ-40 מטרים משערה של עמישב, מצאה את ראשו של  רועי שריקר - שנגח לרשת וקבע יתרון 1:2 לזכות עמישב, שהצליחה להימנע מספיגה נוספת ובסיום חגגה ניצחון יוקרתי ומתוק בדרבי.

נאור נגר, מאמן הקבוצה המנצחת, אמר בסיום: "במחצית הראשונה הייתה שליטה מלאה שלנו במגרש והצגנו כדורגל מלהיב, שגם סייע לנו לעלות ליתרון של שני שערים. במחציתה שניה הלכנו אחורה ואפשרנו להם כמעט לחזור למשחק, אבל השחקנים הראו אופי של גברים ולא ויתרו עד השניה האחרונה. תודה גדולה לקהל הגדול, שהגיע לתמוך ודחף אותנו לניצחון".

על העונה שעוברת קבוצתו, הוסיף המאמן: "קיבלנו את ההגלת המשחקים הכי מאתגרת בליגה בפתיחת העונה. היה קשה ולקח לקבוצה זמן לחבר ניצחונות, אבל ממשחק למשחק שיפרנו את הביצועים, עשינו התאמות והיום אחרי 4 ניצחונות רצופים כולם רואים שמכבי עמישב פ״ת לא נופלת מאף קבוצה בארץ ומכוונת גבוהה - בעיקר בעונה הבאה שבה תשחק הקבוצה בליגה הארצית של שנתון נערים ב׳ לצד קבוצות ממועדונים גדולים בארץ". 


לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

חדש באתר

חלל צה"ל ונפגע פעולות איבה זוכים להנצחה מכובדת במחלקת הנוער של הפועל ת"א. אור ברנטל, שמלווה מקרוב את המחלקה, חולק כבוד ...